Η γάτα μου έχει παράσιτα Νο 2. Συμπτώματα παρασίτωσης στη γάτα. vets.com.gr

Γάτα και παράσιτα Νο 2. Συμπτώματα παρασίτωσης στη γάτα. Έχει παράσιτα η γάτα μου;

Η γάτα μου έχει παράσιτα Νο 2

Πως μπορώ να γνωρίζω εάν η γάτα μου έχει παράσιτα;
Ποια σημάδια βοηθούν στον εντοπισμό των παρασίτων στη γάτα;
Ποιά τα συμπτώματα της παρασίτωσης στη γάτα.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΡΘΡΟΥ : ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ

Εάν η γάτα σας όντως, έχει κάποια συμπτώματα παρασίτων, τότε θα πρέπει να την πάτε στον κτηνίατρο για να καθορίσει ποιό είδος παρασίτου είναι  και ποιά θεραπεία είναι η κατάλληλη. Τα παράσιτα
μπορούν να προκαλέσουν μια σειρά συμπτώματων όπως θαμπό τρίχωμα, ή φουσκωμένη κοιλιά, αλλά είναι σπάνιο να κάνουν μια γάτα σοβαρά άρρωστη. Το πώς θα απαλλάξουμε τη γάτα από τα παράσιτα είναι σχετικά εύκολο, με τη σωστή φαρμακευτική αγωγή αποπαρασίτωσης. Με λίγη βοήθεια και με λίγη γνώση, είναι επίσης εύκολο να διαπιστώσουμε αν η γάτα σας έχει παράσιτα. Σας παραθέτουμε μερικά συμπτώματα παρασίτωσης της γάτας.
Αλλαγές στο τρίχωμα της γάτας. Ενώ συνήθως η γούνα της γάτας είναι λαμπερή, αν όμως  η γάτα σας έχει παράσιτα, τότε μπορεί να γίνει θαμπή. Αυτό εξηγείται λόγω της αφυδάτωσης ή της κακής απορρόφησης των θρεπτικών συστατικών. Αυτό συμβαίνει από τη μόλυνση με παράσιτα.
Ελέγξτε προσεκτικά τα ούλα της γάτας σας. Μια υγιής γάτα έχει πάντα ροζ ούλα. Αν τα ούλα της γάτας σας είναι ωχρά ή λευκά, αυτό είναι ένα σημάδι ότι το ζώο έχει αναιμία. Μια  εξήγηση για αυτή την αναιμία μπορεί να είναι η παρουσία παρασίτων στο ζώο. Αν τα ούλα είναι ωχρά ή λευκά, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον κτηνίατρο το συντομότερο δυνατόν.
Μάθετε να εξετάζετε τα περιττώματα της γάτας σας. Εάν η γάτα σας χρησιμοποιεί τη λεκάνη απορριμάτων, είναι εύκολο να ελέγξετε με το μάτι τα περιττώματα. Δώστε προσοχή σε κόπρανα σκούρα, ή κόπρανα στο χρώμα της πίσσας. Αυτό υποδεικνύει απώλεια αίματος από τα σημεία του εντέρου, που έχουν προσκολληθεί παράσιτα αγκυλόστομα.
Η διάρροια μπορεί να εμφανιστεί, επειδή τα παράσιτα καταλαμβάνουν μεγάλο χώρο μέσα στο έντερο και έτσι παρεμβαίνουν στο μηχανισμό της  πέψης. Εάν η γάτα σας έχει διάρροια για περισσότερο από 24 ώρες, ή αν δείτε φρέσκο ​​αίμα στα κόπρανα ή σκούρα χρώμα (πίσσας) στα κόπρανα ζητήστε τη βοήθεια του κτηνίατρου.
Παρακολουθήστε εάν η γάτας σας κάνει εμέτους συχνά. Ο έμετος είναι συνηθισμένος στις γάτες με παράσιτα. Εάν αυτό συμβαίνει συχνά, πρέπει να δει τη γάτα ο κτηνίατρος. Τα παράσιτα μπορεί να προκαλέσουν έμετο.
Δώστε προσοχή στο πόσο τρώει η γάτα σας. Ένα υψηλό παρασιτικό φορτίο συνδέεται συνήθως με την απώλεια της όρεξης και την απώλεια βάρους. Αυτό οφείλεται σε μια σειρά παραγόντων, όπως φλεγμονή του βλεννογόνου του εντέρου, πόνος στο στομάχι, κ.α.
Παρατηρείστε πιθανές
αλλαγές στο σχήμα του σώματος της γάτας σας. Γάτες με πολλά παράσιτα μπορεί να εμφανίσουν μία μεγάλη κοιλιά, με το χαρακτηρισμό της πρησμένης κοιλιάς.
Έχετε προσέξει τελευταία πιθανά σημάδια λήθαργου; Μήπως η γάτα φαίνεται απαθής και χωρίς ενέργεια.  Δώστε προσοχή στις αλλαγές ενέργειας της γάτας σας. Άλλωστε εσείς γνωρίζετε καλύτερα από τον οποιονδήποτε το κανονικό επίπεδο ενέργειας της γάτας σας, έτσι ώστε κάθε αλλαγή να σας γίνεται αμέσως αντιληπτή.