Καλαζάρ σκύλου- Λεϊσμανίαση πως μπορώ να προστατεύσω το σκύλο μου – vets.com.gr

Εμβόλιο καλαζάρ- λεϊσμανίασης

Kαλαζάρ – Λεϊσμανίαση: Πως μπορώ να προστατεύσω το σκύλο μου από το καλαζάρ

Εμβόλιο καλαζάρ- λεϊσμανίασης

Πως πρέπει να εμβολιαστεί ένα σκυλί κατά του καλαζάρ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΡΘΡΟΥ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑϊΩΑΝΝΟΥ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑϊΩΑΝΝΟΥ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΣ

Επειδή η μόλυνση μεταδίδεται στους σκύλους με τα τσιμπήματα από τις μολυσμένες σκνίπες, μια απόλυτη και φυσική παρεμπόδιση του σκύλου να έρθει σε επαφή με αυτά τα έντομα που μοιάζουν με κουνούπια, κατά τη διάρκεια όλης της ζωής του, θεωρητικά αποτελεί την πιο αποτελεσματική προστασία. Πρακτικά, όμως, αυτό είναι σχεδόν ανέφικτο για τους σκύλους που ζουν σε ενδημικές περιοχές.

Ο περιορισμός του πληθυσμού της σκνίπας, η ελαχιστοποίηση της φυσικής επαφής φυλάσσοντας τους σκύλους μέσα στο σπίτι το ξημέρωμα και το σούρουπο (περίοδος έντονης δραστηριότητας της σκνίπας) και η χρήση εντομοαπωθητικών στους σκύλους (σπρέι, αμπούλες, εντομοαπωθητικά περιλαίμια, κλπ.), ήταν τα μόνα μέτρα πρόληψης που είχαμε στη διάθεσή μας μέχρι σήμερα.

Ενα νέο επίπεδο προστασίας για τους σκύλους είναι τώρα διαθέσιμο.
Για 20 χρόνια οι επιστήμονες εργάζονταν πάνω σε πρωτοποριακές τεχνολογίες εμβολιασμού, ώστε να προστατέψουν τους σκύλους από αυτό το θανατηφόρο παράσιτο. Τώρα ένα εμβόλιο έναντι της λεϊσμανίασης του σκύλου είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά στην Ευρώπη.
ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΑΣ, ΜΗΝ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΛΟΓΩ ΑΜΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ Η ΛΟΓΩ ΚΑΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ.
Η ΛΕΙΣΜΑΝΙΩΣΗ του σκύλου, είναι μια θανατηφόρος νόσος, που όμως από σήμερα μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε με το ΕΜΒΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΑΖΑΡ που κυκλοφορεί.
Το πλήρες εμβολιακό πρόγραμμα, για την πρώτη χρονιά εμβολιασμού, περιλαμβάνει τρεις ενέσεις (δόσεις) σε μεσοδιαστήματα τριών εβδομάδων (21 ημέρες συν – πλην 1 με 2 ημέρες) και παρέχει στο σκύλο μια μακρόχρονη εσωτερική άμυνα ενάντια στη νόσο. Ο ετήσιος επανεμβολιασμός είναι απαραίτητος, ώστε να διατηρηθεί η άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος του σκύλου έναντι στη Λεϊσμανίωση.
Εμβολιάζονται όλοι οι σκύλοι που έχουν συμπληρώσει τους έξι μήνες ζωής και είναι απολύτως υγιείς.

Ρωτήστε τον κτηνίατρό σας για το νέο εμβόλιο έναντι της λεϊσμανίασης του σκύλου.